ΓΝΩΜΗ



"ΣΤΕΡΓΕΙ ΓΑΡ ΟΥΔΕΙΣ ΑΓΓΕΛΟΝ ΚΑΚΩΝ ΕΠΩΝ"
ΣΟΦΟΚΛΗΣ

"Διότι κανένας δεν αγαπά τον αγγελιοφόρο των κακών γεγονότων"
(απόδοση Νότα Κυμοθόη)

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Νότα Κυμοθόη "Ο ΠΟΝΟΣ" 2010

                                                  φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη2010Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές 

Νότα Κυμοθόη
"Ο ΠΟΝΟΣ"
2010


Πολλές φορές έχω περπατήσει πλάι σε αυτό το ποτάμι σε διαφορετικές χρονικές περιόδους στη ζωή μου. Άφησα τον πόνο μου πολλές φορές να φύγει μέσα στα ορμητικά νερά του...
Τι είναι πόνος ενός ανθρώπου;
Οι σκληρές καρδιές των ανθρώπων, που είναι φίλοι αλλά και "δήθεν" συγγενείς...Που είναι μόνον ένα αγκάθινο στεφάνι που έβαλαν στο κεφάλι του εσταυρωμένου Ιησού Χριστού... Οι σιωπές τους, τα γελάκια τους που είναι χαιρέκακα... Αίμα συγγενικό... Πως μπορούν Θεέ μου, και χαίρονται με όλες τις δυσκολίες μου; Ευχαριστώ Θεέ μου για όλη αυτή τη γνώση!!!
Ήμουν παιδί και δεν ήξερα...
Έγινα γυναίκα και πάλι δεν ήξερα...
Το παιδί, η γυναίκα... Τώρα, μετράω, ναι, τώρα τις δυνάμεις μου όλες...
Δε θέλω να γίνω ήρωας, απλά... Γιατί, όταν η ψυχή υποφέρει, το σώμα αδυνατεί να λειτουργήσει κι αγνοεί την περαστική χαρά, που προσφέρει μέσα στα βάσανά τους ο ίδιος ο Θεός...
Θυμάμαι τις στιγμές όλες, οπού περπάτησα πλάι σε τούτο εδώ το ποτάμι, άνοιξη και καλοκαίρια, αλλά και κάποιους χειμώνες παγερούς και κάποιες φθινοπωρινές μέρες βροχής κι αέρα, όπου άπλωνα τα χέρια μου να μαζέψω βροχόνερο...
Σήμερα φυσάει...Φυσάει δυνατά και ευχαριστώ τους ανέμους όλους, οπού...Ναι θυμάμαι κι ευχαριστώ Θεέ μου γι΄αυτό...
Είμαι μόνη κι αφήνω εδώ να φύγουν όλες οι πίκρες του χτες και να πάνε ως κάτω εκεί στη θάλασσα...Θα γίνουν μαργαριτάρια και θα βουτάτε βαθιά, για να τα βγάλετε όλοι εσείς της επιφανειακής ύλης στη γη της Βοιωτίας και της Φθιώτιδας οπού, συγνώμη Θεέ μου, αλλά σ΄ευχαριστώ για όλη αυτή τη γνώση...
Δε φοβάμαι τη μοναξιά. Δε λυπάμαι για ελάχιστους ανθρώπους... οπού αδιαφορούν για το συνάνθρωπο και πισώπλατα τον συκοφαντούν...
Καλημέρα κόσμε:):):):):):)...
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: